Ful fulare fulast???

 
I helgen när vi var och kollade i huset så tittade jag på ritningarna för ventilationen och såg att det skulle sitta ventiler lite här och var i huset. Tänkte inte så mycket mer på det förrän jag googlade på hur dessa ventiler ser ut, och fick en liten chock... 
 
 
En sån här ska tydligen sitta på väggarna i nästan alla rum, fulare grej får man ju leta efter, och stor är den också. Mina knäppa kollegor tyckte att den var riktigt snygg, men jag är inte så säker. Misstänker att maken som är sjukt petig med estetiken kommer att bryta ihop när jag visar honom detta.
 
Har i alla fall pratat med snickaren och jag ska kopiera ritningarna och sen rita in var jag vill att ventilerna ska sitta så nu blir det till att försöka gömma ventil utan att störa dess funktion, en liten utmaning. Förslaget på den befintliga ritningen är nästan genomgående "mitt på vägg bredvid fönster", men det kan dom ju glömma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja visst är de fina? :) Kolla min länk för lite bilder på dessa skönheter i vårt hus. Siktar väl på att kunna dölja dessa med gardiner...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0