Nedräkningen har börjat

 
När jag flyttade hemifrån för 13 år sedan hade jag redan bestämt mig för att jag en gång skulle ha mitt eget hus på gården. För drygt 2 år sedan ansökte vi för första gången om bygglov och om 87 timmar ska vårat hus slutbesiktigas. Overkligt och otroligt skönt att byggtiden snart är över.
 
Arbetet i huset flyter på bra, om än lite försenat, och imorgon kommer det två extra snickare för att hjälpa till med det sista. Idag kom trappan på plats och den blev jättefin. Även badrumsinredningen är på plats, men en provisorisk lösning vad gäller dörrarna till skåpen eftersom våra riktiga dörrar inte kommer förrän den 28/6.
 
 
 
Trappan sedd från ytterdörren
 
 
 Staketet vid öppningen mellan våningsplanen
 
 
 Lilla badrummet
 
 
Stora badrummet
 
 
 Värmepumpen håller på att kopplas in
 
 
 Bergvärmeslangar indragna i huset
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0