Kollisionskurs

 
Efter att i några dagar fått skäll för i princip allt från växthuseffekten till priset på bensin så brast det för mig idag och jag talade om för snickaren vad jag tyckte. Detta resulterade i att kontakten nu sköts via ombud. Inte så praktiskt kanske men det är tydligen svårt för en man på 50+ att ta instruktioner från en tjej på 30+. Låter som en klyscha men jag tror faktiskt att det är det som är problemet, för inte är man väl särskilt petig och gnällig när man tycker att rätt saker ska levereras och att det dessutom ska snickras ihop på ett schysst sätt???
 
Jag känner mig som att jag kastats 5 år tillbaka i tiden till den dagen när vi fick tillträde till vår lägenhet och såg att dom flyttat dörrar och minskat ytan utan vår vetskap men ändå förväntades tycka att allt var toppen...
 
Så nu har ni förklaringen till det dåliga bloggandet, ska rycka upp mig och skriva mer imorrn för det har hänt en massa saker både i och utanför huset.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0