Vitvaror

 
Efter ett tips från en kompis som just renoverat så kom vi fram till att vi skulle köpa in alla vitvaror själva, och jag som älskar att nätshoppa började att jämföra priser. När vi i stort sett bestämt oss för leverantör så såg jag av en slump att en annan leverantör gjorde reklam för att man kunde få ytterligare rabatter om man köpte flera varor. Och eftersom vi skulle köpa allt till köket så skickade jag iväg ett mail. Efter lite surfande så såg jag att dom flesta erbjöd möjligheten att få en offert och jag tog in priser från fyra olika leverantörer, och tur var det. Utan att anstränga mig särskilt mycket så fick jag ner priset med nästan 10.000:-!!!
 
Så trots att vi uppgraderat både ugn och häll så kommer vi att spara in runt 15.000:- jämfört med om vi köpt allt via Skidstahus. Det kanske låter som en struntsumma när man totalt spenderar runt 3 miljoner men det finns ju ingen anledning att slänga bort pengar i onödan. 
 
Hoppas att jag är lika nöjd när leveransen kommit...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0