Innerväggar uppe!

 
Igår fick jag ett samtal från elektrikern som berättade att dom ska komma och jobba hos oss i nästa vecka. Vi ska träffas på måndag så att vi kan peka och märka ut var alla olika saker ska sitta. Eftersom elektrikern är på gång så antog jag att våra innerväggar var uppsatta och idag smet jag från jobbet för att kolla hur det blev.
 
 
Lillys rum till vänster, öppning för trappa och dörr in till sovrum
 
 
Badrum och vårat sovrum
 
 
Dörr in till vårat sovrum och allrummet
 
 
Jag fick lite samma känsla som när jag såg grunden för första gången, hjälp vad det ser litet ut... Men huset är ju nästan 200 kvm stort så det räcker alldeles utmärkt. Och eftersom vi har klädkammare i alla sovrum behöver det ju inte få plats några garderober. Nu kan vi också börja mäta och tänka på hur vi ska möblera, jag får inte riktigt nån känsla för hur stora rummen är när jag ser ritningen utan vill gärna titta i 3D.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0