Hur man blir världens bästa fru!

 
1. Man kommer på en fullkomligt galen idé 3 dagar innan maken fyller år.
 
2. Man övertygar sina kollegor om att detta ska bli roligt att genomföra.
 
3. Man sliter som ett djur för att hinna med jobb, överraskning och barn utan att maken misstänker något.
 
4. Man har fantastiska kollegor som lyckas genomföra alla galna projekt.
 
5. TaDaaa, en ölkyl!!! Eftersom jag har fått min walk in-closet så ska maken självklart ha en walk in-fridge :)
 
 
 Fyllde på med några lådor av favoriterna :)
 
 
Lilla kylaggregatet står utanför dörren.
 
 
 Carporten är nästan färdigbyggd, saknas lite foder bara.
 
 
 
 TACK Tobbe, Olof, Per och pappa för all hjälp!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emrahus

Vilken toppenidé! Den idén tror jag nog många av våra kunder skulle uppskatta! :)

Svar: Hör av dig så kanske vi kan påbörja ett samarbete :) Maila mig gärna på [email protected]
bourdin.blogg.se

2013-11-07 @ 13:23:31
URL: http://passivhusbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0