Ytskikten börjar komma på plats

 
I veckan har snickarna satt upp innertak i hela huset och lagt golv i alla sovrum på övervåningen. Dom har även satt upp dom hemska friskluftsventilerna och jag måste erkänna att det ser bättre ut än vad jag trodde. Dom är ju fortfarande väldigt fula, men jag kommer nog att vänja mig. Eftersom jag gjorde om ventilationsritningen lite så sitter dom ju i alla fall där jag vill och är så gömda som möjligt... 
 
 
Taket klart i vardagsrum...
 
 
...kök...
 
 
...och  hall
 
 
Det är grundmålat på hela övervåningen och spacklat på nästan hela bottenvåningen och jag hoppas att det snart är dags för tapeterna. Dom ligger sedan ett par veckor och väntar i sina kartonger och jag tror att det kommer att bli så fint! Men jag antar att det ska målas färigt överallt först så jag får nog vänta ett tag till...
 
 
 
Grundmålat och färdigt golv i alla sovrum.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0